AD istället för SD

Jag är enig om hela artikeln skriven av Bo Tonerius…

Därför tvingas jag rösta på Sverigedemokraterna

…utom slutsatsen att rösta främlingsfientligt. Bosses logik fungerar, men knappast med att klistra en liten svart fyrkantig mustasch mitt i den. SD kommer inte kunna skapa en koalition med de andra partierna. Ingen av dem vill beprydas med den lilla mustaschen nämligen. Logiken faller platt i detta avseende.

Bli medlem i www.aktivdemokrati.se och ta med dig de balanserade krafterna hit! Brunskjortorna kan du strunta i.

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till AD istället för SD

  1. Josef Boberg skriver:

    Om den ca 30-årade förödande BlockPolitiken = BlockeringsPolitiken – och därmed sammanhängande vågmästarroller – har jag tänkt och skivit HÄR.

    Personligen hoppas jag innerligt på att detta hopplöst föråldrade förhållande i Riksdagen – kan brytas i valet 2010 – genom någon form av AKTIV VALSAMVERKAN i valet 2010 – hälsar Josef B. 8)

  2. mrperfect72 skriver:

    Jag hade fel. Vellingemoderaterna har tagit upp mustaschen…

  3. Claes Andersson skriver:

    ” Bosses logik fungerar, men knappast med att klistra en liten svart fyrkantig mustasch mitt i den. SD kommer inte kunna skapa en koalition med de andra partierna. Ingen av dem vill beprydas med den lilla mustaschen nämligen.”

    Vilken mustasch är det du fantiserar om?

Kommentera

