Bra demokratiskt initiativ av mc-knuttarna

Aftonbladet – Svenska mc-knuttar vill kastrera pedofiler

De heter Frihetspartiet och de vill som nedtrampad minoritet skaffa sig politisk makt. Bra, tycker jag. Man kan kasta skit i lagens riktning, men vill man fixa den kan man bara engagera sig politiskt.

vill banta poliskåren rejält.

– Det kan man tro. De anser sig nog blivit duktigt nedtryckta av Polisen tidigare. En direkt konsekvens av kriminalitet, antar jag.

[Frihetspartiet] sätter i stället ”den enskilda, lilla och illa förtrampade människan i centrum av tillvaron”.

– Det verkar ju helt i sin ordning. Vi vill nog samma sak i direktdemokratiska www.aktivdemokrati.se antar jag. Valsamarbete kanske?

Kastrera pedofiler och våldtäktsmän.

– Helt enig kastrera pedofiler som flirtar med barn och aktivt planerar eller har brutit mot lagen. Jag tror enigheten i Sverige skulle bli enorm om detta togs upp lite mer direktdemokratiskt.

Avskaffa straff för eget bruk av narkotika.

– Delvis enig. Jag menar att drogerna ska legaliseras, kvalitetstestas och ha varningstexter. Brukandet av legala droger kan vara i ”barer” med personal som ser till att personerna har det bra och inte kommer ut innan de s.a.s ”kommit ner”. Dessutom vore det bra att ”barerna” heter exempelvis ”mentalsjukhus” eller liknande, eftersom vi inte vill att drog-missbruk ska vara attraktivt och tufft i barns medvetande. Speciellt alkohol tycker jag passar bra i detta sammanhang eftersom just denna drog, detta satans knark, skapar aggressivitet och depression hos annars trevligt folk.

Tillåta användande och innehav av elpistoler för kvinnor i försvarssyfte.

– Nja. Jag kan inse den goda viljan, men tror nog inte det blir helt bra faktiskt. Jag kan se hur bittra psykotiska kvinnor skulle kunna missbruka detta farliga vapen. Det vore betydligt trevligare om vi kan behandla mannens depression och aggressivitet via mental instutition tills denne tillfrisknat ur beklagligt beteende.

Ur partiets blogg finner jag en artikel om hemlöshet:

Frihetspartiet skall verka för att säkerställa ett boende för alla hemlösa.

– ja, helt enig. Som jag ser det verkar ju enbart Alliansen vara positiv till mer hemlöshet. Allianspartierna borde man ta ett ”litet snack” med, verkligen.

Jag hoppas nu att medlemmarna i Frihetspartiet kan befinna sig inom lagens ramar till vi fixat dem tillsammans. Lycka till nu i valet 2010 alla mc-knuttar och valsamarbeta med oss om ni ser folkmakt som en bra linje! Jag tycker verkligen att ni tagit ett stort och viktigt kliv i rätt riktning. Bra jobbat!

MVH
MrPerfect72
Medlem i www.aktivdemokrati.se

Bloggare:
http://havannastar.blogspot.com/2010/02/mc-gang-bildar-parti.html
http://eriksubl.blogspot.com/2010/02/pedofiler-ar-ocksa-manniskor-inte.html
http://fraggelberg.blogg.se/2010/february/det-ar-ju-da-sjalva-fan.html
http://www.threezool.se/2010/02/vad-tanker-folk-med-egentligen/
http://tinnitussans.blogspot.com/2010/02/leve-demokratin.html
http://mustapekkas.blogspot.com/2010/02/bagar-in-i-riksdagen.html

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

