Politiskt utspel av Federley

Ett politiskt utspel av Fredrick Federley i syfte att skapa sympati?

Anders Pihlblad skriver i politikerbloggen om Fredrick Fedeleys alter-ego Ursula.

Johan Westerholm skriver insiktsfullt om vad som ligger bakom.

Fredrik Federley fick inreda sin drömbar vid Smirnoffs produktplacering…

Det är ingen hemlighet att Smirnoff önskade maximal publicitet…

En sänkning av skatten på öl och cider i enlighet med Fredrik Federleys Motion…

Jag tror att detta politiska utspel, att ta livet av Fredrick Federley’s HBT-personlighet Ursula, kan vara ett medvetet politiskt utspel att dra HBT-personer till valet 2010.

Fundera en stund! Kommer HBT-personer verkligen strunta i korruptionen?

/MrPerfect72, som gratis skulle styra ut sig till Marilyn Monroe i pridefestivalen om www.aktivdemokrati.se kom in.

PS. Anledningen att jag bojkottar Jinge
Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Bloggare:

http://mitt-i-steget.blogspot.com/2010/02/om-ursulagate.html

http://www.politikerbloggen.se/2010/02/16/26782/

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Politiskt utspel av Federley

  1. byfanenfrandalarna skriver:

    Federley jobbar som politiker – oavsett om vad folket tycker om hans privatliv så är han ju sitt eget varumärke och tror han på denna marknadsföring får han väl det. Har man bott nära West Hollywood som svensk hetrokille verkar detta tämligen oskyldigt dock.

  2. MrPerfect72 skriver:

    Korruptionen ska bort, i alla dess former, anser jag, eftersom jag inte vill betala dem riksdagsarvode via min skattsedel att apa sig efter hoegstbjudande ryskaegda alkoholfoeretag.

    … och vill inte partierna sjaelva rensa ut lite i de egna leden saa ersaetter jag gaerna dem genom http://www.aktivdemokrati.se tills partierna uppnaatt denna standard och kan foera sig med en viss vaerdighet.

    OCH jag talar INTE om att klae sig som kvinna eller man eller huckle eller mc-hjaelm helt enligt eget tycke och smak. Det kan alla goera. Inga problem alls.

  3. Ping: Politikers korruption vs. bidragsfusk « Aktivdemokrati's blogg

Kommentera

