Misshandel med LSD-spetsat hasch – Legalisera!

Haschrökare lurad.

Aftonbladet – Rökt på haschet – gick till polisen

Möjligen kan det räknas som misshandel om det visar sig att haschet spetsats med LSD, säger Mats G Odestål på Eslövpolisen till Skånskan.

Personligen tar jag inga droger. Jag slutade med den legala tunga drogen alkohol när jag började utöva meditation, men jag tycker att alla droger borde legaliseras och kunna köpas helt lagligt med kvalitetsstämpel och varningstext. Som det är nu går pengarna i fickorna på kriminella och riskerna för de ungdomar som alltid vill testa allt som är förbjudet ökar i stället för att minska. Alla droger borde dessutom ges på ett sätt så att de inte kan skada oskyldiga.

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Misshandel med LSD-spetsat hasch – Legalisera!

  1. Michael skriver:

    Bara i min kommun känner jag 20 st personer som odlar.

    Dags och legalisera.

    • mrperfect72 skriver:

      Jag aer inte foer kriminalitet foerrutom om demokratin foersvinner. De som odlar kriminellt och saeljer borde du egentligen ange till polisen….

      MEN jag aer foer att staten (genom folket i http://www.aktivdemokrati,se) odlar och drar in de pengar som idag kriminella drar in. Dessa pengar ska sedan anvaendas till vaard av de som skadas av drogen. Trafikskador, luncancer, psykoser etc.

      Jag vill dessutom att drogerna som foervirrar hjaernans funktion ska intas paa mental instutition (speciellt anpassad ”andlig” plats eller coffee shop), avskiljt fraan resten av samhaellet och att paaverkade inte slaepps in i samhaellet tills nykterheten kommit tillbaka.

Kommentera

