Snabb säker direktdemokrati bevisad

Ett litet exempel på hur snabba dagens datorer kan vara:

SVD – Snabbaste maskinen vinner

Aftonbladet – I hemlighet omsätts miljardbelopp varje hundradels sekund

…ett system som i dagsläget klarar 7 000 affärer i sekunden. Med fler tillbyggnader klarar Inet, Nasdaq OMX:s handelssystem, en miljon transaktioner per sekund.

Det ser ljust ut i framtidens digitala demokrati.

MVH

MrPerfect72
Medlem av Aktiv Demokrati

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Snabb säker direktdemokrati bevisad

  1. Josef Boberg skriver:

    Jag har också hittat min favoritpolitiker = mig själv.

Kommentera

