AD valsamverkar med Spritpartiet?

Ja, valsamverkan mellan Spritpartietdet och Aktiv Demokrati hade kunnat vara verklighet om inte partiet bildades i sista stund. Om Spritpartiet vill ha sina kandidater med i Aktiv Demokrati kan de dock fortfarande delta genom att underteckna AD’s hederlighetsavtal.

Kan man skoja om Spritpartiet? Kanske Absolut Demokrati kan bli ett namn i framtiden?

http://www.aftonbladet.se/debatt/article6950881.ab

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till AD valsamverkar med Spritpartiet?

  1. Social life is the best! skriver:

    Jag tror det är otryggheten hos människorna här i Sverige däför dircks det mycket, för att det finns inte mycket att göra och så är människorna här ganska kalla och stela att de kan inte festa utan att dricka mycket..För det första är det jävligt mörkt nästan hela året och folk håller sig inne och vet inte ens sin granne är..Då tar ungdumorna till alkohol för det finns inte mycket att göra..Sen är Svenson så ganska tråkig utan alkohol så med alkohol kommer den riktiga vikingen ut ur kroppen det har jag fått höra av många..När jag varit i Miami Dom Republiken och i Chile drack man men bara till en viss mängd alltså soft, inte som här, här vill man bli full och gapig för att få uppmärksamhet, men i andra länder blir man kallad för att man kan inte dricka, och vuxnas beetenede är lika dant här som små barn när man är på fyllan..Det är inte bara ungdomar det är fel på hos vuxna ochså, jag har en svensk kompis som sin farsa är alkholist och min kompis blev det ochså..Dom har det inte så roligt, de bråkar spenderar pengar på sprit och öl, joo varför? för min kompis är blyg utan alkohol och inte kan få tjejer svårt att prata, tycker synd om han..Samma sak med farsan de har inga kompisar, så de dricker i hemma me sin fru eller så går han till krogen me alla sina fylle ”kompisar”
    Desutom behöver ungdomar behöver jobb i denna land, dom är vår framtid ,30 % arbetslöshet är mycket!! Det handla om att dricka med stil, eller inte va så blyg och rädd för att träffa folk eller för att kunna snacka med tjejer…Jag säger bara social life is the best!

  2. emviemartin skriver:

    Tror att det kan finnas kandidater till partiet i riksdagen. Inte enbart Gudrun som super, tror jag. =)

  3. Helt klart min humor! Absolut Demokrati 🙂

Kommentera

