Politisk satir – Arbeit macht frei – Lyd!

Politisk satir check point lyd order

Slav och soldat! Lyd order! Arbeta!

Eventuella likheter med Gaza, Guantanamo, samt koncentrationsläger som Auschwitz och Buchenwald ä givetvis en ren slump och feltolkning!

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Politisk satir – Arbeit macht frei – Lyd!

  1. emviemartin skriver:

    Wow, Mr Perfekt. Du har verkligen talang! Perfekt i allt?

    • MrPerfect72 skriver:

      Tackar! 🙂 Man foersoeker vael vara saa perfekt man kan aeven om man inte alltid lyckas. Namnet fick jag av min laerare i idrott efter en kondtionsmaetning. 😉

  2. MedStudBobcat skriver:

    Not bad at all. I will copy to my blog.

Kommentera

