Buddhisterna har tydligen bekymmer att finna balansen

Just nu kanske medborgarna ska lyssna mer till Buddha i Thailand Mer meditation skulle garanterat vara toppen. Kanske en regering med 50% gula och 50% slipsar vore bra och om inte det fungerar, kanske direktdemokrati? Jag skickar er all min goda energi och sympati och ett halvt leende. Jag tror att ni kan fixa en balanserad politik som alla kan gilla. Fred gynnar alla utom vapenproducenterna och dess lakejer som skapar konflikter. Var balanserade i allt! Ni kan lyckas och alla bli vinnare. Ni har ett fint land. 🙂

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

