Pensionärer är som babianer

Vi ska ge babianerna och pensionärerna kulor! Babianerna kommer garanterat reagera enligt planen, men pensionärerna kan fortfarande fälla blocken och de andra elitistiska partierna om de vill genom Aktiv Demokrati och mer direktdemokrati…men det innebeär en hel bunt smarta pensionärer.

Inspirerad av Badlands Hyena och tankesmedjan Limbo.

Blir man smartare ju fler varv man cirkulerar runt planeten?
Ja, det kommer vi se i valet 2010.

MVH

MrPerfect72
Medlem av www.aktivdemokrati.se

PS. Jag har hittat min favoritpolitiker till valet 2010, samt anledningen att jag bojkottar Jinge, Norah4you, samt alla bloggare under s-info. Pingat hos bloggportalen.aftonbladet.se och Intressant.se

Det här inlägget postades i Direkta reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Pensionärer är som babianer

  1. OH skriver:

    http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rf%C3%B6ljelsesyndrom

    Stalking, du verkar helt fixerad vid Jinge, Norah4you och S-info, jag vet inte alls varför men det verkar vara läge för dig att söka hjälp från psykiatrin. Läs Wikis text om förföljelsesyndrom.

    Du får inte heller fler läsare på det sättet, det verkar snarare rättshaveristiskt och du skadar dessutom begreppet direktdemokrati.

    / OH

    • MrPerfect72 skriver:

      Min signatur haenger med genom klipp och klistra. Efter ursaekter och kompensation kommer jag givetvis haeva denna offentliga bojkott.

      Jag har inte klickat paa eller foeljt naagon av de individer jag och Magnus blivit utsatt av. Den psykiska störningen ligger hos personerna. Det aer helt tydligt och jag upplyser de som kan komma att utsaettas foer deras stoerning att de inte aer ensamma, och inte ska maa daaligt av deras beteende mot dem, samt erbjuder de stoerda individerna att tillfriskna genom att be om ursaekt och kompensera foer sitt beklagliga beteende.

      Jag kontaktar ingen av dessa individer paa naagot vis, men de kan kontakta mig i bloggen naer de vill. De kommer inte bli refuserade av mig. Jag lider inte av naagon stoerning utom ett tangentbord som saknar aa ae oe.

      Om partiet oenskar att jag haever min bojkott kommer jag kanske goera det, men jag tror att bojkott kan vara en bra metod att paaverka saker som man annars inte har makt oever.

      Aeven i en direktdemokrati maaste kanske minoriteten bojkotta majoriteten ibland.

      Jag bojkottar det ”demokratiska” Sverige och talar illa om Sverige p.g.a. Partielitens invasion av Afghanistan och partieliternas gemensamt planerade ojaemlikhets-politik. Folk har ofta en god bild av Sveriges politiker, men jag kaenner mig faktiskt noedgad att ge dem en annan tragikomisk sanning tills vidare.

    • Magnusgus@AD skriver:

      Varför är du anonym, OH?
      Vi är inte fixerade, men det är viktigt att folk blir medvetna om dessa och andra motsvarande bloggares strategi, dvs att endast framhäva sig själv och de kommentarer som stödjer dem själva.
      Hade du skrivit din kommentar hos någon av dessa bloggar, hade den troligtvis raderats eller blivit bemött med ”idiot!”, eller motsvarande djuplodande invektiv.
      Men här står den oredigerad.
      Det är skillnad det.

  2. Erik skriver:

    Håller med. Snackar också illa om Sverige. Det kunde ju vara så annorlund, om inte odugliga politici styrt och ställt det illa till för oss alla.

  3. OH skriver:

    Kanske en förklaring till att ni bara har 25-30 besök per dag. Vad har Jinge? 4-5000?

    • mrperfect72 skriver:

      Jinge aer bra… tills du vill kommentera…. daa blir det genast minst sagt maerkligt.

      Att faa tusentals traeffar per dag kraever ett enormt arbete. Jag jobbar inte foer att faa massvis med traeffar personligen.

      Dessutom betyder inte maanga traeffar automatiskt att det aer en bra blogg. Det kan helt saekert fejkas paa olika vis. Det handlar om teknik och marknadsfoering och kanske politrukavtal mellan honom och socialdemokratin och Aftonbladet, men nu spekulerar jag.

      Daerfoer ska man laesa de bloggar man gillar och kommentera i dem foer att man gillar dem. Daerfoer faar jinge inga klick av mig och inga kommentarer.

  4. Erik skriver:

    Vem är Jinge ? Vad vill han/hon ?

    • mrperfect72 skriver:

      Jinge aer en flitig bloggare som ogillar andra bloggares kommentarer i hans inlaegg och refuserar dem utan pardon precis som vilken vanlig politisk styrd press som helst, men han blockerar aeven relevanta inlaegg av bloggare som aer hans ”konkurrenter”. Han har inte aennu insett att vi alla aer paa samma lag mot korruption och anti-demokrati.

  5. Karl-Otto skriver:

    Det ante mig ! Han refuserar alla som inte tycker som han gör. Typiskt sossemaner ! Ojust tycker jag.
    Det blir ju inget drag i debatten om alla tycker likadant. Därför låter jag alla komma fram från kommunister till extremhögern.

  6. Sven O skriver:

    Det verkar som om den här bloggen drivs av några högstadieelever, inget ont i det men det ger ett himla barnsligt intryck att hålla på och ”bojkotta” hit och dit. Är DET aktiv demokrati så kan man ju undra.

    • Magnusgus@AD skriver:

      Jag tycker Jinge o co är allra löjligast!
      Det är ganska typiskt att han faktiskt är partibunden/blocktänkare (håller tydligen på det röda laget), de obundna beter sig aldrig så arrogant som dessa politrucker.
      Vilket lag håller du själv på du anonyme…?

  7. MrPerfect72 skriver:

    ”Boycotts are now much easier to successfully initiate due to the Internet”
    http://en.wikipedia.org/wiki/Boycott

    • Erich von Stroheim skriver:

      Håller med om det, men vad ska det bevisa ?

      • mrperfect72 skriver:

        Man kan helt enkelt vaelja att anpassa sig till det faktum att man inte kan behandla folk hur man vill utan att raaka ut foer bojkott paa Internet. Det gaeller alla. Politiker, foeretag, laender som krigar, allt! Om alla tillslut bojkottar dumheterna saa foersvinner de och vi kan tillslut faa fred, miljoevaenliga foeretag, hederliga politiker, laesa bra bloggar som gaar att kommentera och som inte ger oss XSS-attacker och annat skit.

        Det aer lika tydligt som en mandrills arsle.

        I framtiden kommer folk inte laata sig kuvas av stingsliga bloggare eller korrupta politiker. De kommer kraeva respekt eller bojkotta. Varfoer ska de laesa en blogg eller en tidning om de inte tillaats att kommentera i den eller om de blir konstant refuserade i den? Yttrandefrihet och ”fri debatt” betyder ingenting om man inte tillaats saega emot.

        Det aer en naturlig del av en demokrati med bojkott, foer hur ska annars minoriteterna kunna se till att majoriteten fattar respektabla beslut i saa stor konsensus som moejligt?

        Bojkott aer ett bra saett foer minoriteten och den maktloese att saega – Nu raeker det!

      • MrPerfect72 skriver:

        Foertydligande…
        Jag tycker inte att bojkott fungerar genom att INTE roesta, tvaertom tar detta bort vaar paaverkansmoejlighet. Samma sak med blankroest. Den ger ingen effekt. Foer mig aer en bra bojkott av politikerna att roesta paa Aktiv Demokrati och att samtidigt bli aktiv medlem och paa saa vis roesta paa sig sjaelv och eventuellt vaelja att delegera sitt mandat till andra medlemmar som man gillar och har verklig tillit till.

  8. Erich von Stroheim skriver:

    Håller med er om att det är ett jävla sätt att blockera diverse inlägg som inte stämmer helt överens med bloggarens. Dessutom blir de tråkiga att läsa. Menlösa jasägare och valboskap bara.
    Nej, låt istället alla idéer komma fram ! De som är allför vansinniga kommer att självdö. Antingen p g a för mycket kritik eller så tigs de ihjäl. Är personligen blickad på diverse (S) forum men det gör mig inte sömnlös.

    • MrPerfect72 skriver:

      Jo, helt enig. Jag tycker dessutom att det vore trevligt med en ignorera bloggaren funktion i knuff.se saa man slipper promota eller klicka paa bloggare som ex Jinge. DET vore verkligen toppen. Kanske framtidens bloggportaler kommer ha denna funktion? kanske man t.o.m kan bojkotta en hel domaen som ex. pysslar med XSS-attacker saa man slipper laesa bloggar fraan dessa domaener? Ja, nu fantiserar jag. 🙂

      Kanske diskussionen om bojkott ska fortsaetta haer?
      http://aktivdemokrati.wordpress.com/2010/02/15/bojkott-av-okunniga-bloggare/

  9. major Kadawerhjelm skriver:

    Håller inte med ! Det är just mångalden som är intressant och rolig. Roligt kunna konstatera hur verkligt korkade en del är.
    Men vill läsa menlösa ja-sägare och valboskap. Då förlorar ju bloggen sin vitalitet ! Och därmed baska !

  10. major Kadawerhjelm skriver:

    Kan man få lite info om Aktiv Demokrati och inte bara lösa inlägg här på grälsidan. Uppfattat !?

Kommentera

